Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    FLEISCHMANN 734191 E-Lok Re 620 SBB Cargo Sound.

    Productomschrijving

    "Volledig nieuwe constructie Filigraan ontwerp van de stroomafnemers Gesloten railschraper ingesloten Toegang rechtsvoor met handgreep / Hoewel het gebruik van de Ae 6/6 locomotieven sinds de jaren 1950 - voornamelijk op de Gotthard - als een volledig succes kan worden beschouwd succes, werden enkele tekortkomingen duidelijk: dit waren vooral de lagere bochtensnelheid en het ontbreken van meerdere Deze waren voornamelijk de lagere bochtsnelheid en het gebrek aan meervoudige controle. Het gebruik van Re 4/4IIs in dubbeltractie heeft ook niet heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Daarom werd besloten opnieuw een zesassige locomotief te bouwen. locomotief - in tegenstelling tot de Ae 6/6, die echter drie tweeassige draaistellen had. Een belangrijke voorwaarde voor goedkeuring volgens treinserie R. Na intensieve tests van vier prototypelocomotieven werden vanaf 1972 in totaal 89 locomotieven gebouwd door de bedrijven de ondernemingen Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) en Brown- Boveri & Cie. Boveri & Cie. (BBC) in twee afleveringsseries. Met een uurvermogen van 7.850 kW en een topsnelheid van 140 km/h is de Re 6/6 nog steeds een van de krachtigste locomotieven van Zwitserland. De buitenkant van de Re 6/6 - net als de Re 4/4II en Re 4/4III - is versierd met verchroomde locomotiefnummers en letters van de en het Zwitserse wapenschild op de voorkant. Alle Re 6/6 waren gemarkeerd met namen en wapenschilden van plaatsen die met de spoorweg te maken hebben. Spoedig hadden de Re 6/6s het passagiers- en vrachtverkeer op de Gotthard overgenomen. Een ander toepassingsgebied lag op de Simplon-lijn tussen Domodossola en Vallorbe en op de Lötschberg. Snel de Re 6/6 waren overal te vinden, zij het in enkelvoudige tractie, in meervoudige controle onder elkaar en bovenal vooral in het vrachtverkeer meestal als zogenaamde Re 10/10 samen met een Re 4/4II of Re 4/4III. Na verloop van tijd werden de Re 6/6s rood geverfd. Andere extern herkenbare wijzigingen zijn de UIC-aansluiting, de handgrepen en de rangeertreden. Bovendien de twee onderste ronde koplampen werden vervangen door rechthoekige koplampbehuizingen. Vanaf 2005 werden de meeste locomotieven locomotieven waren uitgerust met een airconditioningsysteem in de bestuurderscabine. Vandaag zijn alle resterende machines aangeduid als Re 620 en geschilderd in blauw/rood, zijn in dienst bij SBB Cargo."

    Toon meer

    Specificaties

    Artikelnummer
    734191
    SKU
    734191
    EAN
    4005575256261

    Toon meer

    Reviews

    0 from 5Based on 0 reviews
    Schrijf je eigen review

    Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product..

    FLEISCHMANN 734191 E-Lok Re 620 SBB Cargo Sound.
    € 364,90
    € 310,16
    FLEISCHMANN 734191 E-Lok Re 620 SBB Cargo Sound.
    Dit product is op bestelling
    Toevoegen aan winkelwagen

    Meest bekeken producten

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »